Auto klima
Servis, dijelovi i montaža klima uređaja
Automobilska klima
- Punjenje i kontrola rada klime
- Popravak auto klime, kompresora
- Prodaja isparivača
Klimatizacija vozila spada u najvažnije stvari kada temperature pređu 30 *C što u našim krajevima je veoma česta pojava.
Najčešće kvar počinje tako da iz ventilacijskih otvora počne puhati vrući zrak umjesto hladnog. Potražite odmah savjet servisera.

KLIMA UREĐAJI
Koji su najčešći uzroci kvara klima uređaja u autu?
1. CURENJE rashladnog medija (plin i ulje).
Može se dogoditi bilo gdje na sistemu za hlađenje ali se najčešće gubi na spojnicama sistema kojima kola plin. Ako se uoči masnoća od ulja na spojnicama može se zabrtviti curenje specijalnom masom, dopuni se plin i sve je brzo i bezbolno riješeno.
2. ZAČEPLJEN ili blokiran isparivač – kada kompresor stlači plin on se zagrije i onda ga treba ohladiti – to se čini u isparivaču koji se nalazi naprijed na vozilu i masa zraka koja prolazi kroz njega odvodi tu toplinu. Ako je isparivač začepljen prljavštinom bilo koje vrste (najčešće mušice i masnoće sa ceste) umjesto hladnog puhat će vrući zrak. Temeljitim pranjem pod pritiskom vodom izvana kroz masku vozila otklanja se problem.
3. POLOMLJEN ili probušen isparivač bilo zbog udarca izvana ili korozije iznutra. Popravak se sastoji u zamjeni istog.
4. NEISPRAVNI ventilatori za hlađenje, ili su oštećeni mehanički od vanjskog utjecaja ili je električni problem. Slijedi popravak ili zamjena.
5. ELEKTRONIČKI problem, obično je to najgori problem za rješavanje jer oduzima dosta vremena da se ustanovi točan kvar.
6. KOMPRESOR u kvaru. Najrjeđi kvar ali i najskuplji. Rješava se reparaturom ili zamjenom istog.
Održavanje klima uređaja u autu
Kako zaštititi sistem hlađenja?
Redovito održavanje sistema hlađenja ključno je za njegovu dugotrajnost i pouzdan rad. Evo nekoliko savjeta:
Redovita provjera plina i ulja
Količinu plina i ulja u sistemu potrebno je kontrolirati najmanje svake dvije godine i po potrebi dopuniti.
Zamjena filtera kabine
Filter kabine zamijenite svakih 10-15 tisuća kilometara kako biste osigurali kvalitetu zraka i optimalan rad sistema.
Brzo reagirajte na nepravilnosti
Kod bilo kakvih nepravilnosti u radu klimatizacije, odmah potražite stručnu pomoć i otklonite problem.
Postupno uključivanje hlađenja
Nikada ne uključujte maksimalnu snagu hlađenja odmah nakon paljenja sistema. Postupno povećavajte snagu kako biste izbjegli nepotrebno opterećenje kompresora.
Redovno pokretanje sistema
Bez obzira na vremenske uvjete, pustite sistem hlađenja u pogon barem jednom mjesečno na 10 minuta. Ovo sprječava da kompresor zapeče i održava spojeve u dobrom stanju. Kod dužeg stajanja, sušenje spojeva može uzrokovati curenja.
Prilikom servisiranja vozila, uvijek zatražite provjeru sistema klimatizacije kako biste na vrijeme uočili i otklonili moguće probleme.